Τρίτη 28 Οκτωβρίου 2014

Γνωρίζω τον εαυτό μου

                                                                 
                                                    Όλοι ίσοι, όλοι διαφορετικοί
                                                             Η ταυτότητά μου
                                             (Να απαντάς με ολόκληρες προτάσεις)

Όνομα:
Ηλικία:
Γενέθλια:
Χρώμα μαλλιών:
Χρώμα ματιών:
Αγαπημένο χρώμα:
Αγαπημένο μάθημα:
Αγαπημένη εποχή:
Αγαπημένο φαγητό:
Αγαπημένο τραγούδι:
Αγαπημένο χόμπι:
Αγαπημένη ομάδα:
Αγαπημένη εκπομπή:
Αγαπημένοι φίλοι/φίλες:

Τι μου αρέσει να κάνω:


Τα προτερήματά μου (τα καλά του χαρακτήρα μου):


Τα ελαττώματά μου (τα κακά του χαρακτήρα μου):


Τι θέλω να κάνω όταν μεγαλώσω:


Τι με ενοχλεί στους άλλους: 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.